Pyysimme työntekijöitämme kertomaan, millaista oppia he ovat työstään puhelinmyyjinä saaneet ja millaisia taitoja heille on kehittynyt uransa aikana. Kysyimme myös, mistä puhelinmyynnissä oppimastaan he arvelevat olevan eniten hyötyä tulevaisuudessa. Ehkä pohdit hakevasi töihin HL-Familyyn tai ehkä mietit olisiko sinusta puhelinmyyjäksi ja mitä siitä työtä saat. Me uskomme, että kaikista on hyväksi myyjäksi. Tärkeintä on usko omaan tekemiseen ja halua kehittyä ja oppia lisää. Puhelinmyynnissä kehittyvät monet taidot, joista on valtavasti hyötyä elämän varrella.
Tässä muutamia työntekijöidemme listaamia taitoja, joita pääset kehittämään puhelinmyyntityössä.
1) Kuuntelemisen taito
Jotta voi ymmärtää asiakasta, on kuunneltava mitä hänellä on sanottavanaan. Hyvä myyjä kuuntelee asiakkaan tarpeen ja vastaa siihen.
2) Ystävällisyys
Helpoiten myyntitilanne sujuu, kun sekä asiakas ja myyjä kokevat tilanteen miellyttäväksi. Aggressiivisuudella saavutetaan harvoin hyvää lopputulosta. Näin myös myynnissä. Ystävällinen asenne asiakasta ja muitakin ihmisiä kohtaan luo sillan toisen ihmisen luokse
3) Sinnikkyys
Kaikki asiakkaat eivät osta. Se on fakta, joka myyjän on hyvä hyväksyä. Sen ei saa antaa masentaa. Hyvää tulosta tekevä ammattitaitoinen myyjä jatkaa sinnikkäästi yli vaikeidenkin puheluiden ja tuloksellisesti heikoimpien päivien.
4) Itseluottamus
Kun luottaa itseensä ja omiin kykyihinsä, syntyy tulosta. Puhelinmyyntityössä itseluottamus kasvaa. Kollegoilta ja esimiehiltä saa myös positiivista palautetta, joka auttaa uskomaan itseen.
5) Markkinointitaidot
Markkinoinnin perusteet ja myytävän tuotteen tiedot käydään läpi perusteellisesti Buusterin tarjoamassa koulutuksessa. Koulutamme työntekijöitämme jatkuvasti maan parhaiden esimiesten toimesta. Nämä taidot auttavat kaikessa myyntityössä.
Kun haluat kartuttaa näitä ja monia muita taitoja, liity meidän porukkaan. Täytä työhakemus, niin otamme sinuun yhteyttä!